بانکیما
درباره محصول : پیشرفت و توسعه فناوری ها از یک سو و رقابت کسب و کارها در راستای جذب و رضایت مندی مشتری از سویی دیگر، بانک ها را در سرتاسر دنیا تحت تاثیر قرار داده و منجر به پدیدار شدن رویکرد گردیده است. (Open Banking) جدیدی با نام بانکداری باز بانکداری باز رابطه بانک ها با مشتریان شان را از باب چگونگی تعامل با آن ها، خدمات ارائه شده و همچنین کانال هایی که از طریق آن ها این خدمات به مشتریان می رسند، باز تعریف می کند. این مهم به این صورت رخ می دهد که، ارائه خدمات بانکی دیگر محدود و در انحصار بانک نبوده و بانک ها به عنوان پلتفرمی برای انجام امور بانکی هستند و در آن مؤسسات مالی و شرکت های شخص ثالث اجازه دسترسی به اطلاعات و داده های مالی را داشته و می توانند برنامه های کاربردی خود را توسعه دهند.
اهداف محصول : شرکت بهسازان با ایجاد پلتفرم بانکداری باز، قدمی در راستای چابکی دیجیتال برداشته و با همکاری و تعامل با شرکت های ثالث و ایجاد ارتباط با آن ها از طریق رابط های برنامه نویسی کاربردی می تواند جریان های درآمدی مستقیم جدیدی را برای بانک (API) و شرکت های ثالث خلق نمایند. همچنین این زیرساخت دیجیتال بهبودیافته، استفاده داخلی بهینه از داده ها را امکان پذیر می سازد، تجربه مشتری را بهبود می بخشد و در نهایت ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهد.
اثرات محصول بر کسب و کار : تلاش بانکداری باز بر این است که فرایند به اشتراک گذاری اطلاعات مالی مشتریان، تنها تحت شرایطی که مشتری آن را تأﯾﯿد می کند انجام شود. هدف بانکداری باز (در حالت ایده آل) این است که در نهایت امنیت و با ادغام داده ها وضعیت شفاف تری از خدمات مالی را به مشتری ارائه داده و تجربه ی بانک پذیری بهتری را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.
درباره محصول : پیشرفت و توسعه فناوری ها از یک سو و رقابت کسب و کارها در راستای جذب و رضایت مندی مشتری از سویی دیگر، بانک ها را در سرتاسر دنیا تحت تاثیر قرار داده و منجر به پدیدار شدن رویکرد گردیده است. (Open Banking) جدیدی با نام بانکداری باز بانکداری باز رابطه بانک ها با مشتریان شان را از باب چگونگی تعامل با آن ها، خدمات ارائه شده و همچنین کانال هایی که از طریق آن ها این خدمات به مشتریان می رسند، باز تعریف می کند. این مهم به این صورت رخ می دهد که، ارائه خدمات بانکی دیگر محدود و در انحصار بانک نبوده و بانک ها به عنوان پلتفرمی برای انجام امور بانکی هستند و در آن مؤسسات مالی و شرکت های شخص ثالث اجازه دسترسی به اطلاعات و داده های مالی را داشته و می توانند برنامه های کاربردی خود را توسعه دهند.
اهداف محصول : شرکت بهسازان با ایجاد پلتفرم بانکداری باز، قدمی در راستای چابکی دیجیتال برداشته و با همکاری و تعامل با شرکت های ثالث و ایجاد ارتباط با آن ها از طریق رابط های برنامه نویسی کاربردی می تواند جریان های درآمدی مستقیم جدیدی را برای بانک (API) و شرکت های ثالث خلق نمایند. همچنین این زیرساخت دیجیتال بهبودیافته، استفاده داخلی بهینه از داده ها را امکان پذیر می سازد، تجربه مشتری را بهبود می بخشد و در نهایت ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهد.
اثرات محصول بر کسب و کار : تلاش بانکداری باز بر این است که فرایند به اشتراک گذاری اطلاعات مالی مشتریان، تنها تحت شرایطی که مشتری آن را تأﯾﯿد می کند انجام شود. هدف بانکداری باز (در حالت ایده آل) این است که در نهایت امنیت و با ادغام داده ها وضعیت شفاف تری از خدمات مالی را به مشتری ارائه داده و تجربه ی بانک پذیری بهتری را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.