مدیرعامل بهسازان ملت درباره حضور هلدینگ مادر در همایش عصر دیجیتال توضیح داد

مدیرعامل بهسازان ملت درباره حضور هلدینگ مادر در همایش عصر دیجیتال توضیح داد

همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» در برج میلاد در حال برگزاری است. این همایش در کنار ارائه محتوا و سخنرانی، یک بخش نمایشگاهی با حضور چند غرفه نیز دارد. هلدینگ بهسازان فردا هم به‌عنوان حامی این همایش، همراه با زیرمجموعه‌های خود در این نمایشگاه حاضر است و هر کدام محصولات خاص خود را معرفی می‌کنند. به گفته محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، دو زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا یعنی بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌ها نیز محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده‌اند.


فرصتی برای دیده شدن


بنا بر صحبت‌های محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، ۱۴۰۲ تاکنون سال برگزاری رویداد و نمایشگاه بوده که نشان از برپایی دوباره دورهمی‌های کسب‌وکاری دارد که به واسطه کرونا از یکدیگر بی‌خبر بودند: «حامیان این همایش، از حرفه‌ای‌ترین‌ها هستند و فضا به گونه‌ای است که هر کسب‌وکار موفقی می‌خواهد در آن حضور داشته باشد.»

او در گفت‌وگو با «راه پرداخت» درباره حضور بهسازان فردا در این همایش اظهار کرد: «ما به عنوان شرکتی که در شاخه خدمات بانکی مشغول به کار هستیم، تمایل داریم در چنین فضاهایی حاضر شویم تا بتوانیم با مشتریان و مخاطبان خود دیداری حضوری داشته باشیم. مخاطبان این همایش متخصصان اقتصاد دیجیتالی هستند که به اعتبار برگزارکنندگان در اینجا حاضر شده‌اند و جمع شدن‌شان زیر یک سقف به معنای دیده شدن هرچه بیشتر سرویس‌ها و محصولات آنها و همچنین شبکه‌سازی و همکاری برای پروژه‌های آتی است.»


ارائه دو محصول مگابانک و بانکداری باز


صادقی با یادآوری اینکه بهسازان فردا زیرمجموعه هلدینگ بهسازان ملت است، گفت: «مجموعه‌شرکت‌های ما در این همایش حضور دارند و هر یک محصولات خاص خود را آورده‌اند؛ بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌هایمان نیز محصولاتی دارند که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.»

او بیان کرد که فعالان اقتصاد دیجیتال کشور باید از چنین بسترهایی استفاده کنند تا با مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات خود، به پیوستن ایران به گفتمان تحول دیجیتال کمک کنند.